![]() | Наукова періодика України | ![]() | Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика |
Темнікова І. Казкотерапiя у вихованнi дiтей дошкiльного вiку / І. Темнікова, В. Темнiков // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 35-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_7 Розкрито роль казки в роботi з дiтьми дошкiльного вiку. Дослiджено особливостi сприйняття та розумiння дiтьми казки та її значення у формуваннi здатностi до творчого самовираження дошкiльникiв. Окреслено функцiї казкотерапiї, схарактеризовано види, прийоми, алгоритм роботи над казкою. З'ясовано ефективнiсть використання казкотерапiї в контексті виховання дiтей дошкiльного вiку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Темнікова І. Казкотерапiя у вихованнi дiтей дошкiльного вiку / І. Темнікова, В. Темнiков // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 35-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_7.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |