Наукова періодика України | Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика | ||
Доротюк О. Організаційно-педагогічні умови допрофесійної підготовки учнів старших класів / О. Доротюк // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_5 Досліджено проблему готовності учнів до вибору професій, проаналізовано результати експериментального дослідження, розроблено рекомендації з підготовки освітнього середовища для вирішення завдання професійного вибору. Проведено моніторингове дослідження з теми. інтерпретація результатів надає змогу дійти висновку про наявність таких проблем, як незацікавленість у виборі професії, небажання планувати професійне майбутнє, незнання власного інтелектуального і творчого потенціалу, здібностей до навчання відсутність в учнів старших класів знань про ринок праці, про трудову діяльність людини, про професії та професійні функції спеціаліста. Запропоновано методи для розвитку індивідуальних здібностей учнів і формування в них свідомої позиції, активності, наполегливості під час вибору майбутньої професії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Доротюк О. Організаційно-педагогічні умови допрофесійної підготовки учнів старших класів / О. Доротюк // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |