Наукова періодика України | Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика | ||
Микитин О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями / О. Микитин, О. Протас // Навчання і виховання обдарованої дитини. - 2018. - Вип. 2. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_3 Висвітлено питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями. Подано визначення понять "обдарованість", "обдаровані діти", "інформаційно-комунікаційні технології", а також розглянуто типи обдарованості. Виокремлено основні форми та методи роботи зі школярами для розвитку їх здібностей. Охарактеризовано різні ІКТ-засоби організації освітнього процесу, програмні продукти. Доведено значущість інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення освітніх потреб обдарованих дітей та ефективності освітнього процесу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Микитин О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями / О. Микитин, О. Протас // Навчання і виховання обдарованої дитини. - 2018. - Вип. 2. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |