Наукова періодика України Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика


Микитин О. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями / О. Микитин, О. Протас // Навчання і виховання обдарованої дитини. - 2018. - Вип. 2. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_3
Висвітлено питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями. Подано визначення понять "обдарованість", "обдаровані діти", "інформаційно-комунікаційні технології", а також розглянуто типи обдарованості. Виокремлено основні форми та методи роботи зі школярами для розвитку їх здібностей. Охарактеризовано різні ІКТ-засоби організації освітнього процесу, програмні продукти. Доведено значущість інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення освітніх потреб обдарованих дітей та ефективності освітнього процесу.
  Повний текст PDF - 248.694 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Микитин О.
  • Протас О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Микитин О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями / О. Микитин, О. Протас // Навчання і виховання обдарованої дитини. - 2018. - Вип. 2. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Микитин Оксана Василівна (педагогічні науки)
  • Протас Оксана Любомирівна (1974–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського