Наукова періодика України | Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика | ||
Чудакова В. Актуалізація проблеми вибору професії, зміст, структура та методи психолого-діагностичного дослідження з метою професійного самовизначення оптантів в умовах допрофесійної підготовки – компетентності конкурентоздатної особистості / В. Чудакова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 97-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_14 Окреслено актуальність проблеми формування конкурентоздатності особистості учнів старших класів в умовах допрофесійної підготовки. Одним з основних напрямів професійної підготовки є формування конкурентної особистості, яка буде самодостатньою, продуктивною. З метою вирішення вищезазначених суспільно значущих проблем розроблено авторську комплексну систему науково-методичного забезпечення допрофесійної підготовки оптанта (людини, яка обирає професію). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чудакова В. Актуалізація проблеми вибору професії, зміст, структура та методи психолого-діагностичного дослідження з метою професійного самовизначення оптантів в умовах допрофесійної підготовки – компетентності конкурентоздатної особистості / В. Чудакова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 97-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |