Наукова періодика України Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика


Найдьонова Л. 
Інтернет як інтерактивна освітня технологія / Л. Найдьонова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_11
Визначено особливості дистанційного і традиційного навчання за допомогою Інтернету, в контексті організації інтерактивного навчання. Досліджено засоби, якими досягається інтерактивність в навчанні за допомогою Інтернет-мережі. Проаналізовано переваги дистанційного навчання у сфері освіти для обдарованих. Розглянуті інтернет-ресурси для організації інтерактивного навчання забезпечують додаткові канали взаємодії вчителя та учнів, даючи змогу як ставити питання й отримувати відповіді, так і отримувати спільне бачення учнями матеріалу та його розуміння.
  Повний текст PDF - 258.109 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Найдьонова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Найдьонова Л. Інтернет як інтерактивна освітня технологія / Л. Найдьонова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Найдьонова Любов Антонівна (психологічні науки)
  • Найдьонова Любов Михайлівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського