Наукова періодика України | Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика | ||
Найдьонова Л. Інтернет як інтерактивна освітня технологія / Л. Найдьонова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_11 Визначено особливості дистанційного і традиційного навчання за допомогою Інтернету, в контексті організації інтерактивного навчання. Досліджено засоби, якими досягається інтерактивність в навчанні за допомогою Інтернет-мережі. Проаналізовано переваги дистанційного навчання у сфері освіти для обдарованих. Розглянуті інтернет-ресурси для організації інтерактивного навчання забезпечують додаткові канали взаємодії вчителя та учнів, даючи змогу як ставити питання й отримувати відповіді, так і отримувати спільне бачення учнями матеріалу та його розуміння. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Найдьонова Л. Інтернет як інтерактивна освітня технологія / Л. Найдьонова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |