Наукова періодика України | Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика | ||
Мартинець Л. Управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів: сучасний стан та проблеми / Л. Мартинець // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 8-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2017_1_3 Досліджено теоретичні та методологічні основи управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів у загальноосвітньому навчальному закладі. Обгрунтовано модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мартинець Л. Управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів: сучасний стан та проблеми / Л. Мартинець // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 8-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2017_1_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |