Наукова періодика України | Наука й економіка | ||
Джадан І. М. Формування програми управління міжнародною стратегією маркетингу промислового підприємства / І. М. Джадан // Наука й економіка. - 2015. - Вип. 4. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2015_4_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Джадан І. М. Формування програми управління міжнародною стратегією маркетингу промислового підприємства / І. М. Джадан // Наука й економіка. - 2015. - Вип. 4. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2015_4_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |