Наукова періодика України Наука й економіка


Джадан І. М. 
Формування програми управління міжнародною стратегією маркетингу промислового підприємства / І. М. Джадан // Наука й економіка. - 2015. - Вип. 4. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2015_4_7
  Повний текст PDF - 494.099 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Джадан І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Джадан І. М. Формування програми управління міжнародною стратегією маркетингу промислового підприємства / І. М. Джадан // Наука й економіка. - 2015. - Вип. 4. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2015_4_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського