![]() | Наукова періодика України | ![]() | Наука й економіка |
Терехов Д. С. SMM-маркетинг у системі управління сучасним підприємством / Д. С. Терехов // Наука й економіка. - 2015. - Вип. 1. - С. 77-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2015_1_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Терехов Д. С. SMM-маркетинг у системі управління сучасним підприємством / Д. С. Терехов // Наука й економіка. - 2015. - Вип. 1. - С. 77-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2015_1_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |