Наукова періодика України | Наука й економіка | ||
Терехов Д. С. Інтернет-реклама у маркетинговій складовій системи антикризового управління підприємством / Д. С. Терехов // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 3. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2014_3_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Терехов Д. С. Інтернет-реклама у маркетинговій складовій системи антикризового управління підприємством / Д. С. Терехов // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 3. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2014_3_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |