Наукова періодика України Наука й економіка


Терехов Д. С. 
Інтернет-реклама у маркетинговій складовій системи антикризового управління підприємством / Д. С. Терехов // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 3. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2014_3_16
  Повний текст PDF - 362.111 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Терехов Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Терехов Д. С. Інтернет-реклама у маркетинговій складовій системи антикризового управління підприємством / Д. С. Терехов // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 3. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2014_3_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Терехов Дмитро Сергійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського