Наукова періодика України Наука й економіка


Івашків І. Р. 
Стратегічний маркетинг та маркетингова стратегія: сутність та взаємозв’язок / І. Р. Івашків // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 2. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2014_2_13
  Повний текст PDF - 462.823 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Івашків І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Івашків І. Р. Стратегічний маркетинг та маркетингова стратегія: сутність та взаємозв’язок / І. Р. Івашків // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 2. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2014_2_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського