Наукова періодика України Наука і освіта


Головская И. Г. 
Методика изучения синдрома выгорания у студентов социономичес-ких и технических профессий / И. Г. Головская, А. С. Далакова // Наука і освіта. - 2015. - № 1. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_1_7
Розроблено методику дослідження синдрому вигорання у студентів соціономічних і технічних професій. Визначено основні методи та методики вивчення синдрому вигорання, а також описано основні етапи процедури перевірки психометричних характеристик авторського опитувальника. Простежено Генезу представлення базових понять проблеми синдрому вигорання. Зазначено, що діагностичний інструментарій сформовано для подальших наукових розвідок цієї проблематики. Запропоновано діагностичну методику для перевірки психометричних характеристик, а саме: аналіз пунктів тесту, перевірка на надійність, оцінювання валідності, нормування.На основе результатов проверки конструктной валидности двух групп (студенты историко-философского факультета и студенты факультета "Низкотемпературной техники и технологий") исследована проблема так называемого синдрома выгорания у студентов, в структуре которой выделены соответствующие компоненты: психоэмоциональное истощение, диперсонализация, снижение самооценки профессиональной эффективности. Изложены результаты исследования по следующим шкалам: психоэмоциональное истощение, цинизм, снижение профессиональной эффективности, итоговый балл. Разработана и представлена диагностическая методика для проверки психометрических характеристик, а именно: анализ пунктов теста, проверка на надежность, оценка валидности, нормирование. The article is concerned with creating methodology of investigating burnout syndrome among students of socionomic and technical professions. Techniques and procedures of studying burnout syndrome are designated, and the main stages of verification procedure of psychometric characteristics of the author’s questionnaire were described. The urgent character of the article is determined by the importance of increasing the quality of specialists training by means of revealing students’ burnout syndrome with the help of valid and reliable technique which allows to diagnose this phenomenon.
  Повний текст PDF - 284.207 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Головская И.
  • Далакова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Головская И. Г. Методика изучения синдрома выгорания у студентов социономичес-ких и технических профессий / И. Г. Головская, А. С. Далакова // Наука і освіта. - 2015. - № 1. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_1_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського