Наукова періодика України Наука і освіта


Юдіна Н. О. 
Дослідження особливостей полімотивації студентів / Н. О. Юдіна // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_30
Екcпериментально досліджено (150 студентів Полтавського педагогічного університету ім. В. Г. Короленка) особливості навчальної мотивації як складової полімотивації студентів. Детально описано складові діагностичної методики (опитувальника). Узагальнено статистичні показники за такими змістовими блоками: навчання, хобі, спорт, господарська праця, читання, професійна діяльність. Зроблено порівняльний аналіз показників мотивації навчання у студентів стаціонарного та заочного відділень у різних за змістом видах діяльності: трудовій, функціональній, спілкуванні, саморозвитку, рівень мотивації до діяльності різних рівнів, наявність різних соціальних мотивів, переважання навчальної мотивації в перцептивній та мовленнєво-розумовій формах, пріоритет професійних мотивів у студентів-заочників. Зазначено детермінантний характер зв’язку модальності настрою студентів та начальних компонентів.Экспериментально исследованы (150 студентов Полтавского педагогического университета им. В .Г. Короленко) особенности учебной мотивации как составляющей полимотивации студентов. Подробно описаны составляющие диагностической методики (опросника). Обобщены статистические показатели по таким содержательным блокам: обучение, хобби, спорт, хозяйственная работа, чтение, профессиональная деятельность. Сделан сравнительный анализ показателей мотивации обучения студентов стационарного и заочного отделений в различных по содержанию видам деятельности: трудовой, функциональной, общении, саморазвития, уровень мотивации к деятельности различных уровней, наличие различных социальных мотивов, преобладание учебной мотивации в перцептивной и вербально-умственной формах, приоритет профессиональных мотивов у студентов-заочников. Обоснован детерминантный характер связи модальности настроения студентов и учебных компонентов.Experimentally the features of learning motivation as part polimotyvatsiyi students. Described in detail the components of diagnostic methods (questionnaire). Overview statistics for such semantic blocks: education, hobbies, sports, household work, reading, professional work. The comparative analysis of indicators of students' learning motivation stationary and corresponding departments in different content activities: labor, functional, communication, self-development, motivation to different levels of activity, the presence of various social reasons, the prevalence of learning motivation in speech perceptual and mental-forms; priority for professional reasons in part-time students.
  Повний текст PDF - 422.343 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Юдіна Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Юдіна Н. О. Дослідження особливостей полімотивації студентів / Н. О. Юдіна // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_30.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського