Наукова періодика України Наука і освіта


Фалько Н. М. 
Роль психологічного супроводу як компонента діяльності практичного психолога у допрофільній підготовці учнів / Н. М. Фалько, Д. І. Пижик // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 118-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_25
Експериментально досліджено значення психологічного супроводу в допрофільній підготовці учнів (188 респондентів VIII, IX та X класів, 110 батьків і 18 педагогів м. Мелітополь, Запорізька обл.). Наведено діагностичні показники стосовно кожної методики: за опитувальником професійних схильностей у ієрархії ціннісних орієнтацій на першому місці – схильність до інтелектуальної діяльності, на другому – схильність до роботи з людьми, на третьому – схильність до естетичної діяльності, далі – до планово-економічної. За методикою "Визначення мотивації" – найбільша кількість респондентів має високий рівень мотивації, середній – відповідно третина і низький рівень відсутній. Щодо результатів за методикою "Визначення спрямованості особистості" показники близькі до показників визначення мотивації. Виокремлено цільовий та результативний блоки дослідження: необхідність ранньої допрофільної підготовки, діагностика індивідуально-психологічних особливостей учня та проведення корекційно-розвивальної роботи.Экспериментально исследовано значение психологического сопровождения в допрофильной подготовке учеников (188 респондентов VIII, IX и X классов, 110 родителей и 18 педагогов г. Мелитополь, Запорожская обл.). Описан диагностический инструментарий, который был применен для оценки результативности тренинга каждой из этих групп респондентов. Рассмотрены диагностические показатели по каждой методике: по опроснику профессиональных склонностей в иерархии ценностных ориентаций на первом месте – склонность к интеллектуальной деятельности, на втором - склонность к работе с людьми, на третьем - склонность к эстетической деятельности, далее – к планово-экономической. По методике "Определение мотивации" – наибольшее количество респондентов имеет высокий уровень мотивации, средний – соответственно треть и нет респондентов с низким уровнем мотивации. По результатам методики "Определение направленности личности" показатели близки к показателям определения мотивации. Выделены целевой и результативный блоки исследования: ранней предпрофильной подготовки, диагностика индивидуально-психологических особенностей ученика и проведения коррекционно-развивающей работы.Investigated experimentally importance of psychological support in pre profile training of students. We describe the diagnostic tools that were used for the survey, the training of each of these groups of respondents.
  Повний текст PDF - 708.2 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фалько Н.
  • Пижик Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фалько Н. М. Роль психологічного супроводу як компонента діяльності практичного психолога у допрофільній підготовці учнів / Н. М. Фалько, Д. І. Пижик // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 118-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фалько Наталя Миколаївна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського