Наукова періодика України Наука і освіта


Кобильнік Л. М. 
Діалектика та динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів у процесі професійної підготовки / Л. М. Кобильнік, Т. А. Каткова // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_0
Визначено характеристики ціннісних орієнтацій, обумовлені періодом навчання у ВНЗ, значимістю для студентів обраної спеціальності, успішністю самореалізації в професії, зокрема експериментально досліджено зміну життєвих цінностей у студентів-психологів під впливом факторів різного характеру. Подано результати статистичного аналізу термінальних та інструментальних цінностей у студентів I - IV курсів педагогічного університету. Констатовано, що в ієрархії інструментальних цінностей перше місце посідають цінності етично-морального спрямування, на останньому місці – цінності ригористичного характеру. Простежено динаміку зміни значимості інструментальних цінностей у студентів I - V курсів. Зазначено, що більшість цінностей займає близькі рангові позиції, у студентів-психологів III – V курсів на перше місце виходять сімейні цінності, на друге – соціальні, далі – професійні та суспільні.Экспериментально исследовано изменение жизненных ценностей у студентов-психологов под влиянием факторов различного характера. Представлены результаты статистического анализа терминальных и инструментальных ценностей у студентов I - IV курсов педагогического университета. Констатировано, что в иерархии инструментальных ценностей первое место занимают ценности нравственно-моральной направленности, на последнем месте - ценности ригористического характера. Прослежена динамика изменения значимости инструментальных ценностей у студентов I - IV курсов, указано, что большинство ценностей занимает близкие ранговые позиции, у студентов-психологов III - V курсов на первое место выходят семейные ценности, на второе - социальные, далее - профессиональные и общественные.The article deals with the problem of value orientations which appear to be the basis of understanding , perception and designing social world’s Gestalt , of the regulation of human behavior. The significance of the posed problem is increasing due to the urgent need for studying a personality in depth and due to the changes and rethinking certain values nowadays, the crisis of which is manifested mostly in the consciousness of a students’ social group.
  Повний текст PDF - 423.281 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кобильнік Л.
  • Каткова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кобильнік Л. М. Діалектика та динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів у процесі професійної підготовки / Л. М. Кобильнік, Т. А. Каткова // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_0.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Каткова Тетяна Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського