Наукова періодика України Наука і освіта


Шкільова Г. М. 
Формування технологічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у викладанні галузі "математика" / Г. М. Шкільова // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_24
Розглянуто технологічну компетентність як структурний компонент професійної компетентності майбутнього педагога. Проаналізовано тенденції висвітлення в науково-педагогічній літературі сутності феномену технологічної компетентності педагога. Розкрито методичні особливості дисципліни «Технології вивчення галузі «Математика»». Визначено уміння та навички викладання математики, які здобувають майбутні вчителі початкових класів. Виявлено навчальний потенціал лекційних, семінарських та практичних занять з дисципліни «Технології вивчення галузі «Математика»». Особливу увагу приділено застосуванню проектної технології у формуванні технологічної компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Основною вимогою в процесі формування технологічної компетентності майбутніх вчителів названо систематичне тренування у використанні педагогічних технологій.Рассмотрена технологическая компетентность как структурный компонент профессиональной компетентности будущего педагога. Проанализированы тенденции освещения в научно-педагогической литературе сущности феномена технологической компетентности педагога. Раскрыты методические особенности дисциплины «Технологии изучения отрасли «Математика»». Определены умения и навыки преподавания математики, которые получают будущие учителя начальных классов. Выявлен учебный потенциал лекционных, семинарских и практических занятий по дисциплине «Технологии изучения отрасли «Математика»». Особое внимание уделено применению проектной технологии в формировании технологической компетентности будущих учителей начальных классов. Основным требованием в процессе формирования технологической компетентности будущих учителей названа систематическая тренировка в использовании педагогических технологий.Considered is the technological competence as a structural component of professional competence of future teachers. Analyzed are the tendencies coverage of scientific and pedagogical literature of the phenomenon of technological competence of the teacher. Revealed are the methodological features discipline "Technology of studying the field "Mathematics"". Determined are the skills of math, which get future primary school teachers. Detected is the educational potential of lectures, seminars and workshops on the subject "Technology of studying the field "Mathematics"". Particular attention is paid to the use of technology in shaping the design of the technological competence of primary school teachers. The basic requirement in the process of technological competence of teachers is called the systematic training in the use of educational technology.
  Повний текст PDF - 396.936 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шкільова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шкільова Г. М. Формування технологічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у викладанні галузі "математика" / Г. М. Шкільова // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шкільова Ганна Михайлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського