Наукова періодика України Наука і освіта


Пилипюк Т. В. 
Забезпечення творчої самореалізації майбутніх учителів засобами КТД / Т. В. Пилипюк // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_22
Подано визначення поняття «технологія колективно-творчої діяльності», сформульовано її мету та принципи. Розкрито сутність колективної справи як творчої, принципи її організації та її місце в багатоманітні форм КТД. Розглянуто переваги використання КТД та їх принципову відмінність від виховних заходів. Відзначено особливості виховного впливу КТД на формування професійної особистості майбутнього педагога. Обґрунтовано ефективність методики колективно-творчих справ І. Іванова. Виокремлено види колективних творчих справ: трудові, суспільні, пізнавальні, художні, спортивні, організаторські. Висвітлено етапи процесу підготовки майбутніх вчителів до проведення колективних творчих справ: попередня робота, колективне планування, підготовка КТС, проведення КТС, колективні підсумки. Наголошено на виконанні умов, які забезпечують ефективність виховної дії КТС.Дано определение понятия «технология коллективно-творческой деятельности», сформулированы ее цели и принципы. Раскрыта сущность коллективного дела как творческого, принципы его организации и его место в разнообразии форм КТД. Рассмотрены преимущества использования КТД и их принципиальное отличие от воспитательных мероприятий. Отмечены особенности воспитательного воздействия КТД на формирование профессиональной личности будущего педагога. Обоснована эффективность методики коллективно-творческих дел И. Иванова. Выделены виды коллективных творческих дел: трудовые, общественные, познавательные, художественные, спортивные, организаторские. Освещены этапы процесса подготовки будущих учителей к проведению коллективных творческих дел: предварительная работа, коллективное планирование, подготовка КТС, проведение КТС, коллективные итоги. Обращено внимание на выполнение условий, обеспечивающих эффективность воспитательного воздействия КТС.Posted is the definition of "technology of collective creativity", formulated its goals and principles. Disclosed is the essence of collective creative affair, principles of its organization and its place in varied forms collective creativity. Considered are the advantages of collective creativity and their fundamental difference from educational activities. Noted are the features of the influence of KTD on professional formation of future teachers. Grounded is the effectiveness of methods of collective creative affairs by I. Ivanov. Pointed out are the collective creative types: employment, social, educational, artistic, sporting, and organizational. Elucidated are the stages of the process of preparing future teachers for the collective of creative affairs: preliminary work, collective planning, preparation to collective creative affairs, collective creative affairs, summing up collective results. Emphasized are the conditions that ensure the effectiveness of educational action CTS.
  Повний текст PDF - 420.412 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пилипюк Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пилипюк Т. В. Забезпечення творчої самореалізації майбутніх учителів засобами КТД / Т. В. Пилипюк // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського