Наукова періодика України Наука і освіта


Бойченко О. В. 
Загальна характеристика професійної підготовки та готовності студентів фізико-математичних дисциплін до застосування інтерактивних методів навчання / О. В. Бойченко // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_15
Подано дефініції понять «готовність» та «професійна підготовка» та розкрито кореляції між ними. Охарактеризовано готовність до педагогічної діяльності як інтегральну властивість особистості, яка виявляється як активність в оволодінні професійними знаннями, уміннями та навичками та прагнення до їх практичного застосування. Висвітлено засадничі принципи інтерактивного навчання та ролі учасників навчально-виховного процесу. Сформовано теоретичну базу для запровадження методики інтерактивного навчання. Відзначено, що впровадження інтерактивних методів навчання сприяє соціалізації індивіда та підвищенню ефективності роботи в колективі. Інтерактивні методи навчання поділено на дві групи – групові та фронтальні – залежно від способу інтеракції. Визначено умови впровадження інтерактивних технологій навчання в систему вищої школи.Даны дефиниции понятий «готовность» и «профессиональная подготовка» и раскрыты корреляции между ними. Охарактеризована готовность к педагогической деятельности как интегральное свойство личности, которое проявляется как активность в овладении профессиональными знаниями, умениями и навыками и стремление к их практическому применению. Освещены основные принципы интерактивного обучения и роли участников учебно-воспитательного процесса. Сформирована теоретическая база для внедрения методики интерактивного обучения. Отмечено, что внедрение интерактивных методов обучения способствует социализации индивида и повышению эффективности работы в коллективе. Интерактивные методы обучения разделены на две группы – групповые и фронтальные – в зависимости от способа интеракции. Определены условия внедрения интерактивных технологий обучения в систему высшей школы.Posted are the definitions of the concepts of "readiness" and "training" and revealed the correlation between them. Characterized is the readiness for teaching activity as an integral feature of personality, which manifests itself as active in the acquisition of professional knowledge and skills and commitment to their practical application. Elucidated are the fundamental principles of interactive learning and the role of members of the educational process. Formed is the theoretical basis for the introduction of interactive learning. It is noted that the introduction of interactive teaching methods contributes to the socialization of the individual and the efficiency of the team. Interactive teaching methods are divided into 2 types – group and front – depending on the mode of interaction. Determined are the conditions for the introduction of interactive learning technologies in the system of higher education.
  Повний текст PDF - 412.202 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бойченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бойченко О. В. Загальна характеристика професійної підготовки та готовності студентів фізико-математичних дисциплін до застосування інтерактивних методів навчання / О. В. Бойченко // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бойченко Ольга Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського