Наукова періодика України Наука і освіта


Закревский В. Э. 
Планирование жизни как социально-педагогический феномен / В. Э. Закревский // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_6
Попередньо визначено структуру модельного плану життя молодої людини, виявлено соціально-педагогічні механізми його реалізації в процесах соціалізації учнівської та студентської молоді, здійснено моніторинг життєвого процесу дорослих. Охарактеризовано поняття події та проживання як основних структурних одиниць реального процесу життя. Стверджено, що визначальним фактором особистісної життєвої динаміки є здатність людини до діяльності і продуктивність, яка безпосередньо залежить від особистісної ефективності. Акцентовано увагу на складному взаємозв’язку між силою потреби в досягненнях та особистісної ефективністю. Зроблено висновок про те, що необхідна соціально-педагогічна інтерпретація неподільної структурно-функціональної одиниці індивідуальної життєдіяльності – події, випадку, звершення. У контексті особистісно орієнтованої гуманізації вищої професійної освіти вважається доцільним вводити в навчальні плани спеціальні курси, в тому числі "Планування життєвого шляху", в межах якого вчити правилам складання особистого фінансового плану.Предварительно определена структура модельного плана жизни растущего человека, выявлены социально-педагогические механизмы его реализации в процессах социализации учащейся и студенческой молодежи, осуществлен мониторинг жизненного процесса взрослых. Охарактеризованы событие и проживание как основные структурные единицы реального процесса жизни. Утверждено, что определяющим фактором личностной жизненной динамики является способность человека к деятельности и продуктивность, напрямую зависящая от личностной эффективности. Акцентировано внимание на сложной взаимосвязи между силой потребности в достижениях и личностной эффективностью. Сделан вывод о том, что необходима социально-педагогическая интерпретация неделимой структурно-функциональной единицы индивидуальной жизнедеятельности – события, происшествия, свершения. В контексте личностно ориентированной гуманизации высшего профессионального образования представляется целесообразным вводить в учебные планы специальные курсы, в том числе "Планирование жизненного пути", в рамках которого учить правилам составления личного финансового плана.Pre-defined structure model plans living growing person, identified socio-pedagogical mechanisms for its implementation in the processes of socialization pupils and students, monitored the process of life of adults. It’s characterized event and accommodation as basic structural units of the real life process. It’s approved that the determining factor in the dynamics of personal life is the ability of people to work and productivity, which directly depends on the personal efficiency. The attention is focused on the complex relationship between the strength of demand for achievements and personal effectiveness. Concluded that the necessary socio-pedagogical interpretation of indivisible structural and functional unit of an individual life-events, incidents, achievements. In the context of personality oriented humanization of higher education seems appropriate to introduce into the curriculum special courses, including “Planning for life's journey” in which to learn the rules for personal financial plan.
  Повний текст PDF - 395.223 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Закревский В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Закревский В. Э. Планирование жизни как социально-педагогический феномен / В. Э. Закревский // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського