Наукова періодика України Наука і освіта


Корнещук В. В. 
Методика в професійній освіті / В. В. Корнещук // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_30
Розкрито необхідність теоретичного обгрунтування дидактичних засобів, що претендують бути експериментальними методиками, технологіями навчання, оскільки від теоретичного фундаменту залежить практична цінність педагогічних експериментів, що проводяться. Розглянуто шляхи такого обгрунтування, що базуються на класичних ідеях технологічного підходу в освіті. Педагогічну технологію подано як комплекс форм і методів відтворення теоретично обгрунтованого професійного розвитку особистості та організації професійної підготовки майбутніх фахівців, застосування яких сприяє формуванню у студентів необхідних якостей і гарантує ефективне досягнення, прогнозування і корегування бажаного результату підготовки. Виокремлено два підходи щодо визнання дидактичного засобу педагогічною технологією, також розглянуто методику з позиції впорядкування сукупності спеціальних педагогічних прийомів. Обираючи методику провідним засобом проведення певного педагогічного експерименту наголошено, що слід обгрунтувати кожну із запропонованих складових, що дозволить проаналізувати доцільність експериментальної методики ще на стадії її розробки та ефективно реалізувати в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців.Раскрыта необходимость теоретического обоснования дидактических средств, претендующих быть экспериментальными методиками, технологиями обучения, поскольку от теоретического фундамента зависит практическая ценность проводимых педагогических экспериментов. Рассмотрены пути такого обоснования, основанные на классических идеях технологического подхода в образовании. Педагогическая технология представлена как комплекс форм и методов воспроизведения теоретически обоснованного профессионального развития личности и организация профессиональной подготовки будущих специалистов, применение которых способствует формированию у студентов необходимых качеств и гарантирует эффективное достижение, прогнозирование и корректировку желаемого результата подготовки. Выделены два подхода относительно признания дидактического средства педагогической технологии, также рассмотрена методика с позиции упорядочения совокупности специальных педагогических приемов. С учетом выбора методики ведущим средством проведения определенного педагогического эксперимента отмечено, что следует обосновать каждую из предложенных составляющих, и это позволит не только проанализировать целесообразность экспериментальной методики еще на стадии ее разработки, но и эффективно реализовать ее в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов. Disclosure is necessary theoretical justification didactic means claiming to be experimental techniques, technology training, as the theoretical foundation depends on the practical value of pedagogical experiments conducted. It’s considered the ways of such a study, based on classical ideas of technological approach to education. Pedagogical technology is presented as a set of forms and methods of reproducing theoretically informed person's professional development and training of future professionals, the use of which contributes to the formation of the students the necessary skills and ensures effective achievement, predict and adjust the desired result of training. There are two approaches regarding the recognition of didactic means of educational technology, also discusses the methodology from the perspective of streamlining the collection of special pedagogical methods. Choosing a procedure leading means of specific pedagogical experiment noted that should justify each of the proposed components that will not only examine the feasibility of the experimental procedure at the stage of its development, but also to effectively implement the process of training future specialists.
  Повний текст PDF - 410.102 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Корнещук В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Корнещук В. В. Методика в професійній освіті / В. В. Корнещук // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Корнещук Вікторія Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського