Наукова періодика України Наука і освіта


Шарошкіна Т. А. 
Погляди К. М. Вентцеля на цілісність виховання особистості / Т. А. Шарошкіна // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_28
Проаналізовано педагогічну діяльність К. М. Вентцеля з позиції цілісного підходу у вихованні дитини. Звернуто увагу на характеристику аксіоми цілісного виховання особистості, на якій наголошував у своїй науково-педагогічній діяльності К. М. Вентцель, – на індивідуальність, свободу, гармонію, добро, любов, моральність та творчість особистості. Узагальнено, що К. М. Вентцель бачив людину творцем життя і не мислив її поза сферою гармонії, волі, моральності, які є внутрішніми основами людини, закладеними в ній як головний закон життя. Зроблено висновок, що видатний педагог вибудовував свою педагогічну діяльність з позиції цілісного підходу у вихованні та стверджував індивідуальність, свободу, гармонію, моральність, творчість, добро, любов аксіомами цілісного виховання особистості.Проанализирована педагогическая деятельность К. Н. Вентцеля с позиции целостного подхода в воспитании ребенка. Обращено внимание на характеристику аксиомы целостного воспитания личности, на которую указывал в своей научно-педагогической деятельности К. Н. Вентцель, – на индивидуальность, свободу, гармонию, добро, любовь, нравственность и творчество личности. Обобщено, что К. Н. Вентцель видел человека творцом жизни и не мыслил ее вне сферы гармонии, свободы, нравственности, которые являются внутренними основами человека, заложенными в нем как главный закон жизни. Сделан вывод о том, что выдающийся педагог выстраивал свою педагогическую деятельность с позиции целостного подхода в воспитании и утверждал индивидуальность, свободу, гармонию, нравственность, творчество, добро, любовь аксиомами целостного воспитания личности.Pedagogical activity K. M. Venttselya analyzed from the perspective of a holistic approach to child rearing. Drew attention to the characteristic axioms holistic education of the individual, which pointed out in his research and teaching Konstantin Wentzel – individuality, freedom, harmony, goodness, love, morality, personality and creativity. Generalized that K. M. Venttsel saw a man the creator of life and did not think of it outside the harmony, freedom, morality, which are the foundations of human internal laid down in it as the main law of life. Concluded volumes that outstanding educator line up his teaching career from a position of a holistic approach to education and asserted individuality, freedom, harmony, morality, creativity, kindness, love axioms holistic education of the person.
  Повний текст PDF - 417.175 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шарошкіна Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шарошкіна Т. А. Погляди К. М. Вентцеля на цілісність виховання особистості / Т. А. Шарошкіна // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_28.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шарошкіна Тетяна Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського