Наукова періодика України Наука і освіта


Подгорна В. В. 
Комплексний підхід до проблеми шкільної успішності дітей з порушеннями функції зовнішнього дихання з урахуванням рівня розвитку психічних функцій / В. В. Подгорна // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 184-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_4_54
Відзначено тісний взаємозв’язок дихання із психічною, ментальною й емоційною сферами людини, а також наголошено на можливості його свідомого контролювання. Наведено результати обстеження школярів 8 - 10 років, під час якого було визначено рівень розвитку психічних функцій, оцінено успішність та вивчено функціональний стан дихальної системи дітей. За результатами порівняльного аналізу показників було встановлено, що за виражених відхилень окремих компонентів паттерну спонтанного дихання відбуваються істотні негативні зміни в рівнях розвитку уваги, мислення, логіки та зорової пам’яті, що має наслідком погіршення шкільної успішності.Отмечена тесная взаимосвязь дыхания с психической, ментальной и эмоциональной сферами человека, а также подчёркнута возможность его сознательного контроля. Представлены результаты обследования школьников 8 - 10 лет, во время которого был определён уровень развития психических функций, оценена успеваемость и изучено функциональное состояние дыхательной системы детей. По результатам сравнительного анализа показателей было установлено, что при выраженных отклонениях отдельных параметров паттерна спонтанного дыхания происходят существенные негативные изменения в уровнях развития внимания, мышления, логики и зрительной памяти, вследствие чего ухудшается школьная успеваемость.Noted the close connection between breath and psychic, mental, emotional spheres of man, also highlighted the possibility of its conscious control. The results of schoolchildren 8-10 years survey, during which was determined the level of mental functions development, evaluated school progress and studied the functional state of the respiratory system of children. According to the results of comparative analysis has been found that deviations of the individual parameters of spontaneous breathing pattern expressed as substantial adverse change in the levels of development of attention, thinking, logic, and visual memory, thereby deteriorating school progress.
  Повний текст PDF - 391.281 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Подгорна В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Подгорна В. В. Комплексний підхід до проблеми шкільної успішності дітей з порушеннями функції зовнішнього дихання з урахуванням рівня розвитку психічних функцій / В. В. Подгорна // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 184-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_4_54.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Подгорна Вікторія Віталіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського