Наукова періодика України | Наука і освіта | ||
Приходько Т. П. Теоретичні основи дослідження формування готовності економістів до професійної діяльності у вищому навчальному закладі / Т. П. Приходько // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_4_13 Розкрито зміст категорій «готовність», «готовність до професійної діяльності», «готовність до педагогічної діяльності». Розглянуто сучасний підхід до розуміння готовності особистості до професійної діяльності, що поєднує діяльнісний та особистісний підходи. Відображено авторське розуміння готовності економіста до професійної діяльності як достатнього рівня розвитку професійних знань, умінь і професійних якостей фахівця, що забезпечують ефективність його професійної діяльності. У структурі готовності економіста виділено ціннісно-мотиваційний, змістовно-операційний та рефлексивний компоненти, які є показником успішної професійної підготовки фахівця.Раскрыто содержание категорий «готовность», «готовность к профессиональной деятельности», «готовность к педагогической деятельности». Представлен современный подход к пониманию готовности личности к профессиональной деятельности, который объединяет деятельностный и личностный подходы. Отображено авторское понимание готовности экономиста к профессиональной деятельности как достаточного уровня развития профессиональных знаний, умений и профессиональных качеств специалиста, которые обеспечивают эффективность его профессиональной деятельности. В структуре готовности экономиста выделены ценностно-мотивационный, содержательно-операционный и рефлексивный компоненты, которые являются показателем успешной профессиональной подготовки специалиста. Disclosed the meaning of the categories of "readiness", "readiness for professional activity", "readiness for educational activity". Presented a modern approach to understanding the readiness of person for the professional activity that combines the activity and personal approaches. Displayed the author's understanding of economist's readiness for professional activity as a sufficient level of development of professional knowledge, skills and professional competencies that ensure the effectiveness of professional activities. In the structure of economist's readiness highlighted the value-motivational, meaningful and operational-reflective components that are indicative of the specialist's successful training. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Приходько Т. П. Теоретичні основи дослідження формування готовності економістів до професійної діяльності у вищому навчальному закладі / Т. П. Приходько // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_4_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |