Наукова періодика України Наука і освіта


Мустафаева З. И. 
Педагогическая практика как средство повышения профессиональной подго-товки студентов специальности дошкольное образование / З. И. Мустафаева // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 117-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_36
Освещены цели и задачи педагогической практики в дошкольных учреждениях как неотъемлемой части профессиональной подготовки будущих воспитателей. Обозначено, что для успешного прохождения практики важен сложившийся стиль общения в педагогическом коллективе, с которым предстоит сотрудничать. Раскрыты модели практики, которые применяются в зависимости от курса обучения будущих воспитателей. Приведены дидактические принципы, которые характерны для любой из форм организации педагогической практики. Исследованы критерии оценки результатов практики. Проведен опрос студентов, и на этом основании изучены затруднения и проблемы, которые возникали во время педагогической практики. Сделан вывод, что педагогическая практика существенно повышает уровень практической подготовки студентов и способствует развитию профессиональной компетентности. Висвітлено цілі та завдання педагогічної практики в дошкільних установах як невід'ємної частини професійної підготовки майбутніх вихователів. Зазначено, що для успішного проходження практики важливе значення має сформований стиль спілкування в педагогічному колективі, з яким належить співпрацювати. Розкрито моделі практики, які застосовуються залежно від курсу навчання майбутніх вихователів. Наведено дидактичні принципи, які характерні для будь-якої з форм організації педагогічної практики. Досліджено критерії оцінювання результатів практики. Здійснено опитування студентів, і на цій підставі вивчено труднощі та проблеми, які виникали під час педагогічної практики. Зроблено висновок, що педагогічна практика істотно підвищує рівень практичної підготовки студентів і сприяє розвитку професійної компетентності.Lit the aims and objectives of teaching practice in preschool as an integral part of the training of future teachers. Indicated that for the successful passage of practice important prevailing style of communication in teaching staff, which will cooperate. Disclosed practice models that are applied depending on the course of future educators. Powered didactic principles that characterize any of the forms of organization of teaching practice. Investigated the criteria for evaluating practice. Conducted a survey of students and on this basis studied difficulties and problems encountered during the teaching practice. Inferred that pedagogical practice significantly increases the level of practical training of students and contributes to the development of professional competence.
  Повний текст PDF - 377.74 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мустафаева З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мустафаева З. И. Педагогическая практика как средство повышения профессиональной подго-товки студентов специальности дошкольное образование / З. И. Мустафаева // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 117-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_36.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського