Наукова періодика України Наука і освіта


Мулик І. О. 
Формування дошкільника як мовної особистості засобами синонімії / І. О. Мулик // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_35
Досліджено роль синонімів у забезпеченні комунікативно-мовленнєвого та лексично-семантичного розвитку дітей дошкільного віку. Створено словник синонімів, які впроваджувались в дошкільному навчальному закладі під час експериментальної роботи. Розглянуто думку, що для практичного засвоєння семантичних рядів слів дітям досить їх чути в літературно-художніх творах та оперувати ними в дидактичних іграх, спеціальних лексичних вправах. Наведено тематичні групи слів, до яких підбираються синоніми для розвитку мовлення дітей. Показано психолого-педагогічні і лінгвометодичні підходи до використання синонімів в роботі з розвитку мовлення дітей. Исследована роль синонимов в обеспечении коммуникативно-речевого и лексико-семантического развития детей дошкольного возраста. Создан словарь синонимов, которые внедрялись в детском саду во время экспериментальной работы. Рассмотрено мнение, что для практического усвоения семантических рядов слов детям достаточно их слышать в литературно-художественных произведениях и оперировать ими в дидактических играх, специальных лексических упражнениях. Приведены тематические группы слов, к которым подбираются синонимы для развития речи. Показаны психолого-педагогические и лингвометодические подходы к использованию синонимов в работе по развитию речи детей.Investigated the role of synonyms to provide communicative speech and lexical- semantic development of preschool children. Created thesaurus that were introduced in kindergarten during the experimental work. Considered opinion that for practical assimilation semantic series of words children hear enough of them in the literary and artistic works and manipulate didactic games, special lexical exercises. Powered by thematic groups of words, which are selected synonyms for speech development. Displaying psycho-pedagogical and linguistically-methodical approaches to the use of synonyms in the work to develop the children's speech.
  Повний текст PDF - 394.079 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мулик І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мулик І. О. Формування дошкільника як мовної особистості засобами синонімії / І. О. Мулик // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_35.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського