Наукова періодика України Наука і освіта


Машкіна Л. А. 
Підготовка студентів до впровадження інноваційних технологій в дошкільних закладах / Л. А. Машкіна // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_33
Обгрунтовано теоретичні та методичні засади фахової підготовки педагогічних кадрів до використання інноваційних навчальних технологій у галузі дошкільної освіти. Висвітлено сутність педагогічних інновацій і розроблено їх класифікацію. Створено модель підготовки майбутніх фахівців до застосування інноваційних педагогічних технологій, охарактеризовано її складові та пріоритетні чинники функціонування. Розроблено програму курсу "Інноваційні педагогічні технології", а також плани проведення практичних і лабораторних занять.Рассмотрены теоретические и методические основы специальной подготовки педагогических кадров к использованию инновационных учебных технологий в сфере дошкольного образования. Обоснована сущность педагогических инноваций и их классификация. Разработана модель подготовки будущих специалистов к использованию инновационных педагогических технологий, охарактеризованы ее компоненты и приоритетные факторы функционирования. Изложена программа курса "Инновационные педагогические технологии", а также планы проведения практических и лабораторных занятий.Досліджено модель підготовки студентів до використання в дошкільних закладах інноваційних технологій з такими складовими як змістова,технологічна й оцінно-результативна. Розкрито головні параметри інноваційної компетентності студентів. Виділено етапи впровадження інновацій. Зауважено, що такі процеси вимагають відповідного кадрового забезпечення, підготовки педагогів-професіоналів нової формації з конкурентоздатним рівнем кваліфікації та відповідною культурою. Встановлено, що особливістю сучасного навчання за кордоном є підготовка студентів до активного освоєння ситуації соціальних змін. Враховано, що існує необхідність у розробці інноваційних програм педагогічної практики та створенні науково-методичного забезпечення моделі такої підготовки.Исследована модель подготовки студентов к использованию в дошкольных учреждениях инновационных технологий с такими составляющими как содержательная, технологическая и оценочно-результативная. Раскрыты главные параметры инновационной компетентности студентов. Выделены этапы внедрения инноваций. Отмечено, что такие процессы требуют соответствующего кадрового обеспечения, подготовки педагогов-профессионалов новой формации с конкурентоспособным уровнем квалификации и соответствующей культурой. Установлено, что особенностью современного обучения за рубежом является подготовка студентов к активному освоению ситуации социальных изменений. Учтено, что существует необходимость разработки инновационных программ педагогической практики и создания научно-методического обеспечения модели такой подготовки.Studied model of training students to use in preschool with innovative technologies such components as substantial, technological and evaluative- productive. Discloses the main parameters of innovation competence of students. Stages of innovation. Noted that such processes require appropriate staffing, training of teachers-professionals’ new formation with competitive skills and appropriate culture. Identified that feature modern study abroad is to prepare students for active development of the situation of social change. Taken into account that there is a need to develop innovative programs teaching practice and creation of scientific and methodological support of the training model.
  Повний текст PDF - 385.345 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Машкіна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Машкіна Л. А. Підготовка студентів до впровадження інноваційних технологій в дошкільних закладах / Л. А. Машкіна // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_33.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Машкіна Людмила Андріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського