Наукова періодика України Наука і освіта


Каленская В. П. 
Технология развития навыков общения студентов – психологов / В. П. Каленская // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_24
Проанализировано использование модели ненасильственного общения при развитии различных видов коммуникативных умений. Выявлены возможности применения тренинга по развитию навыков саморегуляции студентов и обретению оптимального решения в процессе общения. Раскрыто введение в практику метода планомерно-поэтапного формирования такой подсистемы условий как смысловая основа сложившегося действия. Отмечено, что планомерно построена схема общения создает условия переориентации человека относительно жизненных ситуаций и отношения к вещам. Эффективность развития навыков саморегуляции повышается при введении ее непосредственно в процесс учебных занятий.Проаналізовано використання моделі ненасильницького спілкування у процесі розвитку різних видів комунікативних вмінь. Виявлено можливості застосування тренінгу з розвитку навичок саморегуляції студентів і віднаходження оптимального рішення в процесі спілкування. Розкрито введення в практику методу планомірно-поетапного формування такої підсистеми умов як смислова основа сформованої дії. Зазначено, що планомірно побудована схема спілкування створює умови переорієнтації людини стосовно життєвих ситуацій та відношення до речей. Відзначено, що ефективність розвитку навичок саморегуляції підвищується за умови введення її безпосередньо в процес учбових занять.Analyzed using a model of non-violent communication in the development of various types of communication skills. Revealed the possibility of applying the training to develop the skills of self-regulation of students and the attainment of optimal solutions in the process of communication. Disclosed an introduction to the practice of the method of systematic stage formation of such a subsystem conditions as semantic base current actions. Observed that systematically built communication scheme creates conditions reorientation regarding human life situations and attitude toward things. Noted that the development of skills of self- efficacy increases when administered directly into the process of training.
  Повний текст PDF - 364.689 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Каленская В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Каленская В. П. Технология развития навыков общения студентов – психологов / В. П. Каленская // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського