Наукова періодика України Наука і освіта


Гриценко В. Г. 
Місце і роль інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні упродовж життя / В. Г. Гриценко // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_17
Проаналізовано концепцію навчання впродовж всього життя. Досліджено значення інформаційно-комунікаційних технологій у безперервній освіті. Виокремлено види безперервної освіти: інноваційна, адаптивна та персональна професійна освіта. Наведено компоненти системи електронного навчання та концептуальні засади створення електронного навчального курсу. Висунуті основні вимоги до матеріалів електронного навчального курсу, що є інваріативними до вимог традиційної освіти. Розкрито найбільш поширену структуру електронного навчального курсу. Доведено, що існує тенденція щодо впровадження системи електронного навчання як провідного засобу всіх видів безперервної освіти та базової технології навчання упродовж життя. Проанализированы концепции обучения на протяжении всей жизни. Исследовано значение информационно-коммуникационных технологий в непрерывном образовании. Выделены виды непрерывного образования: инновационное, адаптивное и персональное профессиональное образование. Приведены компоненты системы электронного обучения и концептуальные основы создания электронного учебного курса. Выдвинуты основные требования к материалам электронного учебного курса, которые инвариативны требованиям традиционного образования. Раскрыта наиболее распространенная структура электронного учебного курса. Доказано, что существует тенденция по внедрению системы электронного обучения как ведущего средства всех видов непрерывного образования и базовой технологии обучения на протяжении жизни.Analyzed the concept of learning throughout life. Investigated the importance of information and communication technologies in lifelong learning. Allocated types of continuing education: an innovative, adaptive and personalized professional education. Given components of e-learning and conceptual basis for the creation of e-learning course. Put forward the basic requirements for e-learning course materials invariation traditional education requirements. Revealed the most common e-learning course structure. It is proved that there is a tendency to introduce e-learning as a means of leading all kinds of continuing education and basic technology of lifelong learning.
  Повний текст PDF - 437.201 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гриценко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гриценко В. Г. Місце і роль інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні упродовж життя / В. Г. Гриценко // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гриценко Валерій Григорович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського