Наукова періодика України Наука і освіта


Кавиліна Г. К. 
Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до організації образотворчої ді-яльності в різновікових групах дошкільного навчального закладу / Г. К. Кавиліна // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 166-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_44
Експериментально досліджено педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності в різновікових групах дошкільного закладу, серед яких названо інтеграцію гуманітарних навчальних дисциплін з дисциплінами методично-практичної підготовки, моделювання навчальних ситуацій. Розроблено інтегративні курси психолого-педагогічного характеру, зокрема "Загальна педагогіка", "Основи педагогічної майстерності", "Основи наукових досліджень", "Порівняльна педагогіка"; спеціального методичного спрямування, наприклад, "Методика музичного виховання". 'Методика фізичного виховання дітей', "Культура мовлення та виразне читання". В рамках комплексного підходу до розробки моделі навчальних ситуацій запропоновано багатофункціональні ділові ігри, наведено приклад такої гри, темою якої є аплікація за мотивами українського розпису. Розглянуто методику її проведення, в якій завдання сформульовано для дітей трьох вікових груп (від 4-х до 6-ти років). Констатовано актуальність проведення практичних занять з методики навчання образотворчого мистецтва в контексті формування професійних вмінь майбутніх вихователів за умов діючого дошкільного закладу.Экспериментально исследованы педагогические условия подготовки будущих воспитателей к организации изобразительной деятельности в разновозрастных группах дошкольного учреждения, среди которых названа интеграция гуманитарных учебных дисциплин с дисциплинами методической и практической подготовки, моделирования учебных ситуаций. Разработаны интегративные курсы психолого-педагогического характера, в частности "Общая педагогика", "Основы педагогического мастерства", "Основы научных исследований", "Сравнительная педагогика"; специального методического направления, например, "Методика музыкального воспитания", "Методика физического воспитания детей", "Культура речи и выразительное чтение". В рамках комплексного подхода к разработке модели учебных ситуаций представлены многофункциональные деловые игры, в частности приведен пример игры, темой которой является аппликация по мотивам украинской росписи. Рассмотрена методика ее проведения, в которой задача сформулирована для детей трех возрастных групп (от 4-х - до 6-ти лет). Констатирована актуальность проведения практических занятий по методике обучения изобразительному искусству в контексте формирования профессиональных умений будущих воспитателей в условиях действующего дошкольного учреждения.The article analyzes some pedagogical conditions of training future educators for organization of arts activities in preschool groups of different age.
  Повний текст PDF - 387.13 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кавиліна Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кавиліна Г. К. Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до організації образотворчої ді-яльності в різновікових групах дошкільного навчального закладу / Г. К. Кавиліна // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 166-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_44.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кавиліна Ганна Костянтинівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського