Наукова періодика України Наука і освіта


Бриль Г. К. 
Формування продуктивного іміджу вчителя початкових класів засобами ділової гри / Г. К. Бриль // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_35
Обгрунтовано та експериментально апробовано методику формування продуктивного іміджу вчителя початкових класів на основі засобів ділової гри. Уточнено зміст соціально-психологічного визначення іміджу вчителя, яке подано в такій інтерпретації: сполучення ряду внутрішніх та зовнішніх чинників і його складових – самоіміджу, сприйманого іміджу та необхідного іміджу. Розглянуто складові цієї типології та виділено детермінанти, що забезпечують успішне виконання етапів формування продуктивного іміджу: розуміння об’єктивного змісту власної Я-концепції та виявлення протиріч в змісті цих конструктів; багаторівневість структури та змісту іміджу, вираження суб’єктивного змісту іміджу за допомогою системи символів, що мають суспільно-культурну природу, здатність суб’єкта адекватно відображати в іміджі зміст власних рефлексивних трансформацій. Наведено приклад практичного заняття “Конструювання зовнішнього іміджу”, під час якого застосовано словесні вправи,ділові та рольові ігри “Катастрофа корабля”, “Паровозик”, “Руки”, ”Радистка”; дискусії щодо змін в особистому та професійному рості.Обоснована и экспериментально апробирована методика формирования продуктивного имиджа учителя начальных классов на основе средств деловой игры. Уточнено содержание социально-психологического определения имиджа учителя, которое представлено в такой интерпретации: сочетание ряда внутренних и внешних факторов и его составляющих - самоимидж, воспринимаемый имидж и необходимый имидж. Рассмотрены составляющие этой типологии и выделены детерминанты, обеспечивающих успешное выполнение этапов формирования продуктивного имиджа: понимание объективного содержания собственной Я-концепции и выявление противоречий в содержании этих конструктов; многоуровневость структуры и содержание имиджа; выражение субъективного содержания имиджа с помощью системы символов, имеющие общественно-культурную природу, способность субъекта адекватно отражать в имидже содержание собственных рефлексивных трансформаций. Приведен пример практического занятия "Конструирование внешнего имиджа ", во время которого применены словесные упражнения, деловые и ролевые игры "Катастрофа корабля", "Паровозик", "Руки", "Радистка"; дискуссии по изменению в личном и профессиональной росте.Substantiated and experimentally tested a method of forming a productive image of primary school teacher from assets of the business game.
  Повний текст PDF - 392.649 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бриль Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бриль Г. К. Формування продуктивного іміджу вчителя початкових класів засобами ділової гри / Г. К. Бриль // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_35.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського