Наукова періодика України Наука і освіта


Селиванова О. П. 
Диалоговое взаимодействие как тип позитивной толерантности / О. П. Селиванова // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 148-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_46
Відзначено особливості діалогової взаємодії в контексті міжкультурних та міжетнічних відносин. Подано дефініцію психологічної сутності категорії «діалог». Окреслено умови його протікання, зокрема: предмет діалогу, який повинен мати можливість його альтернативного ведення; визначення стратегій поведінки (переконання або посилання на авторитети); необхідність вирішення проблеми в будь-якому форматі; характерні мотиваційні схеми; ситуативність; використання позамовних компонентів. Визначено функції діалогової взаємодії. Підсумовано результати дослідження: вплив діалогу як типу взаємодії позитивної толерантності дозволяє виховати у студентів високий рівень самосвідомості, почуття власної гідності, самоповагу, поєднану з повагою до думки інших людей.Отмечены особенности диалогового взаимодействия в контексте межкультурных и межэтнических отношений. Дана дефиниция психологической сущности категории "диалог". Очерчены условия его протекания, функции. Рассмотрены и охарактеризованы необходимые условия протекания диалога, в частности: предмет диалога, который должен иметь возможность его альтернативного ведения; определение стратегий поведения (убеждение или ссылка на авторитеты); необходимость решения проблемы в любом формате; характерные мотивационные схемы; ситуативность; использование внеязыковых компонентов. Подытожены результаты исследования: влияние диалога как типа взаимодействия позитивной толерантности позволяет воспитать у студентов высокий уровень самосознания, чувство собственного достоинства, самоуважение, сочетаемое с уважением к мнению других людей. Forming personality able to cooperate with representatives of other nationalities considering their values, to tolerate cultural differences and to build a constructive dialog is becoming an objective contemporary demand. Dialogs a universal way to cognize the world. Its structure enables communicating through knowledge through communication. It6 is through the dialog that development of creative, communicative and reflexive abilities takes place.
  Повний текст PDF - 252.626 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Селиванова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Селиванова О. П. Диалоговое взаимодействие как тип позитивной толерантности / О. П. Селиванова // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 148-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_46.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського