Наукова періодика України Наука і освіта


Руденко Т. Б. 
Компонентна структура підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій діяльності учнів / Т. Б. Руденко // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 143-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_44
Уточнено змістове наповнення феномена "професійна підготовка майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій", формування якої є складовою їх професійної підготовки. Досліджено компонентну структуру підготовленості майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій учнів у НВП. Виокремлено та охарактеризовано мотиваційний, когнітивний, діяльнісний і рефлексивний компоненти цієї структури та відповідні кожному з них показники, що віддзеркалюють систему відповідних професійних, психологічних та педагогічних знань, якостей та вмінь. Констатовано необхідність впровадження відповідних педагогічних умов в навчально-виховний процес для ефективної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. Уточнен содержательный компонент феномена "профессиональная подготовка будущих учителей гуманитарных дисциплин к применению индивидуальных образовательных траекторий", формирование которой является составляющей их профессиональной подготовки. Исследована компонентная структура подготовленности будущих учителей гуманитарных дисциплин к применению индивидуальных образовательных траекторий учащихся в УВП. Выделены и охарактеризованы мотивационный, когнитивный, деятельностный и рефлексивный компоненты этой структуры и соответствующие каждому из них показатели, отражающие систему соответствующих профессиональных, психологических и педагогических знаний, качеств и умений. Констатирована необходимость внедрения соответствующих педагогических условий в учебно-воспитательный процесс для эффективной подготовки будущих учителей гуманитарных дисциплин.The article brings to light components and describes their indices in the structure of readiness of future teachers of the Humanities for the usage of individual educational trajectories, which are to be paid attention to during professional training.
  Повний текст PDF - 197.076 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Руденко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Руденко Т. Б. Компонентна структура підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій діяльності учнів / Т. Б. Руденко // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 143-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_44.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Руденко Тетяна Борисівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського