Наукова періодика України | Наука і освіта | ||
Ломонова М. Ф. Принцип інтерпретації у змісті навчального предмета / М. Ф. Ломонова // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 95-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_28 Здійснено епістемологічно-педагогічний аналіз проблеми змісту освіти в контексті нової інтерпретаційної парадигми. Розглянуто герменевтичний підхід до створення програми експериментального курсу з фізичного виховання. Виділено два типи когнітивних практик: перший – в межах природничих наук, другий – в гуманітарних і художніх формах мислення. Названо принципи-орієнтири педагогічної герменевтики: поєднання пізнання і самопізнання, сполучення логіко-наукового і художньо-естетичного підходів у процесі засвоєння педагогічних знань, дивінація ("вживання" у внутрішній світ і психологію іншого "Я"); поєднання творчої активності з розумною пасивністю, допомога творчому саморозкриттю людини, опора на діалог суб’єктів педагогічного процесу; єдність мови та мислення.Дан эпистемолого-педагогический анализ проблемы содержания образования в контексте новой интерпретационной парадигмы. Рассмотрен герменевтический подход к созданию программы экспериментального курса по физическому воспитанию. Выделены два типа когнитивных практик: первый - в пределах естественных наук, второй - в гуманитарных и художественных формах мышления. Названы принципы-ориентиры педагогической герменевтики: сочетание познания и самопознания, общность логико-научного и художественно-эстетического подходов в процессе усвоения педагогических знаний, дивинация ("вхождение" во внутренний мир и психологию другого "Я"), сочетание творческой активности с разумной пассивностью, помощь творческому самораскрытию человека, опора на диалог субъектов педагогического процесса, единство языка и мышления.The article characterizes hermeneutic aspects of constructing the contents of education and program of experimental course in physical education; substantiates didactical principles of selecting the contents and design of hermeneutically oriented program of the course in physical education. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ломонова М. Ф. Принцип інтерпретації у змісті навчального предмета / М. Ф. Ломонова // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 95-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |