Наукова періодика України Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова


Кот М. З. 
Спеціальний корекційний заклад освіти – шлях до розвитку дитини з особливими потребами ( Дніпропетровській загальноосвітній школі-інтернату № 2 – п’ятдесят ) / М. З. Кот // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 135-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2012_21_36
Розглянуто питання корекційної спрямованості виховного процесу за умов спеціальної школи-інтернату. Висвітлено 50-річний досвід Дніпропетровської школи-інтернату № 2, який успадкував загальновизнані педагогічні традиції навчання та корекційного виховання дітей, де розв’язування загальних і спеціальних завдань здійснюється за дотримання принципових підходів, уважного ставлення до вихованців, створення зразкових відповідних умов навчання та виховання з урахуванням індивідуальних типологічних особливостей дітей, створення зразкових гігієнічних умов, організації шкільного режиму, який у корекційно-виховній роботі з дітьми чітко спрямований на виправлення та подолання фізичних вад розвитку дитини у поєднанні й забезпеченні взаємозв’язку педагогічного колективу школи з батьками вихованців. Розкрито досягнення педагогічного колективу школи-інтернату під керівництвом директорів С. М. Чистоколяної та К. В. Рейди. Зазначено, що в корекційно-педагогічному процесі школа-інтернат є єдиною методологічною і нормативно-правовою базою з упровадження сучасних педагогічних технологій. Виокремлено питання співпраці школи-інтернату з Дніпропетровським національним університетом ім. О. Гончара як експериментально-педагогічного майданчика.Рассмотрены вопросы коррекционной направленности воспитательного процесса в условиях специальной школы-интерната. Освещен 50-летний опыт Днепропетровской школы-интерната № 2, который унаследовал общепризнанные педагогические традиции обучения и коррекционного воспитания детей. Отмечено, что в учреждении решение общих и специальных задач осуществляется при соблюдении принципиальных подходов внимательного отношения к воспитанникам, создании образцовых соответствующих условий обучения и воспитания с учетом индивидуальных типологических особенностей детей, создании образцовых гигиенических условий, организации школьного режима, который в коррекционно-воспитательной работе с детьми четко направлен на исправление и преодоление физических недостатков развития ребенка в сочетании и обеспечении взаимосвязи педагогического коллектива с родителями воспитанников. Раскрыты достижения педагогического коллектива школы-интерната под руководством директоров С. М. Чистоколяной и К. В. Рейды. Указано, что в коррекционно-педагогическом процессе школа-интернат является единой методологической и нормативно-правовой базой по внедрению современных педагогических технологий. Выделены вопросы сотрудничества школы-интерната с Днепропетровским национальным университетом им. О. Гончара как экспериментально-педагогической площадки.The problems of the correctional orientation of the educational process in a special boarding school. Lit 50 years Dnipropetrovsk boarding school № 2, who inherited recognized pedagogical traditions of education and correctional education of children.It is noted that the decision to establish the general and special tasks Adhere to the fundamental approaches careful attention to pupils, creating appropriate conditions model of training and education to the individual typological characteristics of children, creating exemplary hygiene, the organization of school regime that corrective training in working with children clearly aimed at correcting and overcoming physical disability of the child in combination and linking of the teaching staff with the parents of pupils. Disclosed achievements of the teaching staff of the boarding school under the guidance of directors S. M. Chistokolyanoy and K. V. Raids indicated that in the pedagogical process, correctional boarding school is a common methodologicaland regulatory framework for the introduction of modern teaching technologies. Highlighted the cooperation of the boarding school with the Dnepropetrovsk National University named after O. Gonchar both experimental and educational site.
  Повний текст PDF - 454.634 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кот М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кот М. З. Спеціальний корекційний заклад освіти – шлях до розвитку дитини з особливими потребами ( Дніпропетровській загальноосвітній школі-інтернату № 2 – п’ятдесят ) / М. З. Кот // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 135-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2012_21_36.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського