Наукова періодика України | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова | ||
Мінасян Н. Г. Педагогічні умови реалізації естетико-виховного потенціалу уроків художньої культури (на матеріалі змістовної лінії "Зарубіжна художня культура", 11 клас) / Н. Г. Мінасян // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2011. - Вип. 11. - С. 239-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2011_11_65 Висвітлено актуальні психолого-педагогічні проблеми формування художньо-естетичної вихованості старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано стан розглядуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці. Розроблено поняття "естетико-виховний потенціал уроків зарубіжної художньої культури". Визначено критерії та ступені художньо-естетичної вихованості старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів різних за типами й місцем розташування (сільські, міські школи, гімназії), здійснено їх порівняльний аналіз, з'ясовано причини, що їх зумовлюють. Розроблено педагогічні умови реалізації естетико-виховного потенціалу уроків зарубіжної художньої культури, що сприяли піднесенню ступеня художньо-естетичної вихованості старшокласників як важливого компонента їх духовності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мінасян Н. Г. Педагогічні умови реалізації естетико-виховного потенціалу уроків художньої культури (на матеріалі змістовної лінії "Зарубіжна художня культура", 11 клас) / Н. Г. Мінасян // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2011. - Вип. 11. - С. 239-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2011_11_65. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |