Наукова періодика України | Наукові записки НаУКМА | ||
Гуменна О. В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі інтегрованих маркетингових комунікацій / О. В. Гуменна // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2016. - Т. 1, вип. 1. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2016_1_1_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуменна О. В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі інтегрованих маркетингових комунікацій / О. В. Гуменна // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2016. - Т. 1, вип. 1. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2016_1_1_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |