Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Смолінська О. Є. 
Поняття культурно-освітнього простору в сучасній педагогічній науці / О. Є. Смолінська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_2_7
Розглянуто зміст поняття "культурно-освітній простір" з позицій педагогічної теорії. Подано класифікацію досліджень культурно-освітнього простору. Запропоновано власні критерії групування визначень культурно-освітнього простору та вжитих у синонімічному значенні інших понять. Виокремлено такі його визначення: фізичний фактор просторової організації, організаційно-управлінська категорія, фактор педагогічного впливу, система координат для суспільних етнічних цінностей, простір соціально-психологічних комунікацій, об’єкт філософсько-освітнього дискурсу, фактор виникнення суб’єктності особистості, обставина метафоризації мовленнєвого освоєння дійсності.Рассмотрено содержание понятия "культурно-образовательное пространство" с позиций педагогической теории. Дана классификация исследований культурно-образовательного пространства. Предложены собственные критерии группирования определений культурно-образовательного пространства и употреблённых в синонимическом значении других понятий. Выделены следующие его определения: физический фактор пространственной организации, организационно-управленческая категория, фактор педагогического влияния, система координат для общественных этнических ценностей, пространства социально-психологических коммуникаций, объект философско-образовательного дискурса, фактор возникновения субъектности личности, обстоятельство метафоризации, языкового освоения действительности.The paper considers the content of the concept of cultural and educational space from pedagogical theory positions. A classification of the studies of cultural and educational space has been made in this research. Author’s criteria for grouping definitions of cultural and educational space and other notions used in a synonymic sense have been outlined.
  Повний текст PDF - 291.883 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Смолінська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Смолінська О. Є. Поняття культурно-освітнього простору в сучасній педагогічній науці / О. Є. Смолінська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Смолінська Олеся Євгенівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського