Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Зіядінова Р. І. 
Формування орфографічної компетентності молодших школярів в умовах російсько-української двомовності / Р. І. Зіядінова, В. П. Каленська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_2_16
Здійснено порівняльний аналіз орфографічних правил російської та української мов у початкових класах. Описано труднощі, з якими стикаються учні у процесі паралельного вивчення української та російської орфографії. Розкрито рівні сформованості орфографічної компетентності молодших школярів. Проведено кількісний та якісний аналіз дослідно-експериментальної роботи з формування орфографічної компетентності молодших школярів за умов російсько-української двомовності.Осуществлен сопоставительный анализ орфографических правил русского и украинского языков в начальных классах. Описаны трудности, с которыми встречаются учащиеся при параллельном изучении украинской и русской орфографии. Раскрыты уровни формирования орфографической компетентности младших школьников. Дан качественный анализ опытно-экспериментальной работы по формирования орфографической компетентности младших школьников в условиях русско-украинского двуязычия.The article reveals the peculiarities of the formation of orthographic competence of elementary school pupils in terms of Russian and Ukrainian bilingualism. An analysis of scientific and methodical literature on the given problem has been made. Also, there has been carried out a comparative analysis of the spelling rules of the Russian and the Ukrainian languages at primary school. The difficulties faced by students in the process of simultaneous study of the Ukrainian and Russian spelling have been described in this research.
  Повний текст PDF - 283.527 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зіядінова Р.
  • Каленська В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зіядінова Р. І. Формування орфографічної компетентності молодших школярів в умовах російсько-української двомовності / Р. І. Зіядінова, В. П. Каленська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_2_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Каленська Віталіна Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського