Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Карелова Г. А. 
Виховання оптимістичного ставлення до життя особистості як психолого-педагогічна проблема / Г. А. Карелова // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 224-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_40
Аргументовано положення, що праці психологів та педагогів різних епох допомагають краще усвідомити та зрозуміти проблему оптимістичного ставлення до життя та є методологічною основою для вивчення цього явища. Стверджено, що сучасне розуміння оптимізму грунтується на бадьорому та життєрадісному світовідчутті, вірі людини у власні можливості, успіх, краще майбутнє.Аргументировано, что труды психологов и педагогов разных эпох помогают лучше осознать и понять проблему оптимистического отношения к жизни и являются методологической основой для современного изучения данного явления. Утверждено, что современное понимание оптимизма основывается на бодром и жизнерадостном мироощущении, вере человека в собственные возможности, успех, лучшее будущее.The article deals with cultivation of optimistic attitude towards life of a personality as a psychological and pedagogical problem. It has been substantiated, that the works of psychologists and teachers of different epochs help you understand the concept of optimistic attitude towards life better, and that they are the methodological basis for the study of this phenomenon. Current understanding of optimism is based on cheerful attitude to the world, faith in our own human capabilities, success, in a better future.Розкрито сутність "оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків", уточнено його змістові структурні компоненти, виявлено критерії та показники, визначено рівні вихованості зазначеного морально-психологічного утворення у старших підлітків. Розроблено модель особистісно орієнтованого виховання оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків у позаурочній діяльності. Визначено педагогічні умови виховання оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків у позаурочній діяльності (розроблення та впровадження методики особистісно орієнтованого виховання оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків у позаурочній діяльності; підготовка вчителів до виховання оптимістичного ставлення до життя в старших підлітків; підвищення педагогічного потенціалу батьків щодо виховання оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків).
  Повний текст PDF - 328.018 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Карелова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Карелова Г. А. Виховання оптимістичного ставлення до життя особистості як психолого-педагогічна проблема / Г. А. Карелова // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 224-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_40.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського