Наукова періодика України | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка | ||
Хоменко В. Г. Психолого-педагогічні основи розробки системи дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів / В. Г. Хоменко // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 197-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_36 Визначено, що розробка дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю можлива лише за умови реалізації дуального підходу. Зроблено висновок, що під час вирішення проблеми необхідно зважати на складність відображення навчального матеріалу психолого-педагогічних дисциплін на предметну галузь технічних дисциплін для формування відповідних професійних компетентностей вказаних фахівців, а також складність врахування психічних процесів та механізмів засвоєння цього навчального матеріалу на основі специфічної (інженерно-педагогічної) діяльності.Определено, что разработка дуального содержания профессиональной подготовки будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля возможна лишь при условии реализации дуального подхода к разработке этого содержания. Сделан вывод, что при решении проблемы необходимо обратить внимание на сложность отображения учебного материала психолого-педагогических дисциплин на предметную область технических дисциплин для формирования соответствующих профессиональных компетентностей указанных специалистов, а также сложность учета психических процессов и механизмов усвоения этого учебного материала на основе специфической (инженерно-педагогической) деятельности.It has been determined in the article, that the development of dual content of professional training of future engineers-teachers majoring in computing is possible only under such condition as realization of the dual approach to the this content development. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хоменко В. Г. Психолого-педагогічні основи розробки системи дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів / В. Г. Хоменко // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 197-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_36.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |