Наукова періодика України | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка | ||
Мерва Л. С. Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями / Л. С. Мерва // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 67-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_14 Охарактеризовано педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями. Показано шляхи їх реалізації в навчально-виховній діяльності педагогічного ВНЗ та обгрунтовано показники ефективності. Розкрито суть понять "умова", "ефективність". Запропоновано напрямки подальшого наукового пошуку у вирішенні вказаної проблеми.Охарактеризованы педагогические условия формирования готовности будущих учителей начальной школы к работе с одаренными учащимися. Показаны пути их реализации в учебно-воспитательной деятельности педагогического ВУЗ и обоснованы показатели эффективности. Раскрыта суть понятий "условие", "эффективность". Предложены направления дальнейшего научного поиска в решении указанной проблемы.The pedagogical conditions in forming future primary school teachers’ readiness to work with gifted pupils are characterized. The ways of implementing pedagogical conditions in forming readiness for this type of activity in the educational process of higher educational institutions are demonstrated. The indices of effectiveness of realising pedagogical conditions in forming future primary school teachers’ readiness to work with gifted pupils are grounded. Future research prospects are suggested. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мерва Л. С. Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями / Л. С. Мерва // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 67-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |