Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Павелко В. В. 
Моделювання як важлива умова забезпечення розуміння молодшими школярами логіки розв’язування математичних задач / В. В. Павелко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 4. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_4_17
Досліджено проблему необхідності використання процесу моделювання під час розв’язування задач початкового курсу математики. Моделювання розглянуто як загальний підхід до розв’язування будь-яких сюжетних задач, що надає можливість абстрактний матеріал, яким є зміст задачі, відтворити наочно; як необхідну умову, що забезпечує розуміння учнями залежностей між величинами та усвідомлення розв’язування.Исследована проблема необходимости использования процесса моделирования во время решения задач начального курса математики. Моделирование рассмотрено как общий подход к решению каких-либо сюжетных задач, что дает возможность абстрактный материал отобразить наглядно, как необходимое условие, способствующее пониманию учениками зависимостей между величинами и осознанию решения.The article deals with the need for process modeling during the initial course of problem solving of mathematics. Modeling is considered as a general approach to solving any problems of scene that makes it possible to show the abstract material, whichis the content of the problem, as a necessary condition for pupils’ understanding of the relationships between values and solution awareness.
  Повний текст PDF - 285.69 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Павелко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Павелко В. В. Моделювання як важлива умова забезпечення розуміння молодшими школярами логіки розв’язування математичних задач / В. В. Павелко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 4. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_4_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Павелко Вікторія Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського