Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Білецька І. О. 
Загальна характеристика концепцій, теорій та науково-методичних підходів до вивчення іноземних мов у США / І. О. Білецька // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_30
Проаналізовано найбільш поширені в американській педагогіці середньої освіти теорії, концепції, підходи до розуміння і здійснення процесу навчання іноземних мов у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Аналіз діахронічного аспекта розвитку сучасних підходів до вивчення іноземної мови показав, що розробка підходів до навчання мов є наслідком неспроможності попередніх задовольнити соціально-економічні, політичні, культурні потреби володіння іноземними мовами; незадоволення науковців та вчителів-практиків результатами навчання; прагнення покращити стан освітньої галузі.Проанализированы наиболее распространенные в американской педагогике среднего образования теории, концепции, подходы к пониманию и реализации процесса обучения иностранным языкам во второй половине ХХ – в начале ХХІ в. Анализ диахронического аспекта развития современных подходов к изучению иностранного языка свидетельствует, что разработка подходов к обучению языков является результатом невозможности предыдущих удовлетворить социально-экономические, политические, культурные потребности владения иностранными языками; неудовлетворенность ученых и учителей-практиков результатами обучения; стремление улучшить состояния образовательной сферы.The most popular in American secondary school pedagogy theories, concepts and approaches to understanding and realization of the foreign language teaching in the second part of the XX – at the beginning of the XXI centuries have been analyzed. As the most investigators believe, the approaches to cognitive process influence the approaches to the foreign language teaching in different historical periods. The analysis of diachronical developmental aspect of modern approaches to foreign language learningindicates, that the development of the approaches to the language teaching is the result of impossibility of the previous ones to meet socio-economic, political, cultural needs of foreign language knowledge, non-satisfying of scientist and teachers with educational results, the desire to improve educational branch.
  Повний текст PDF - 310.624 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Білецька І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Білецька І. О. Загальна характеристика концепцій, теорій та науково-методичних підходів до вивчення іноземних мов у США / І. О. Білецька // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Білецька Ірина Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського