Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Сопіга В. Б. 
Методичні особливості використання наочних посібників на заняттях автосправи у 50–80-ті роки ХХ століття / В. Б. Сопіга // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_13
Розкрито доцільність використання наочності на заняттях із автосправи та методичні особливості застосування наочності у 1950–1980-ті рр. Досліджено історичні аспекти застосування технічних засобів навчання як наочних посібників. Визначено та охарактеризовано два етапи розвитку методики застосування наочності у процесі підготовки фахівців із автосправи: нагромадження емпіричного досвіду (1950–1960-ті рр.) та узагальнення емпіричного досвіду (1970–1980-ті рр.). Обгрунтовано доцільність використання в сьогоденні окремих аспектів підготовки фахівців із автосправи.Раскрыта целесообразность использования наглядности на занятиях по автоделу и методические особенности применения наглядности в 1950-1980-е гг. Исследованы исторические аспекты применения технических средств обучения в качестве наглядных пособий. Определены и охарактеризованы два этапа развития методики применения наглядности в процессе подготовки специалистов по автоделу: накопление эмпирического опыта (1950-1960-е гг.) и обобщения эмпирического опыта (1970-1980-е гг.). Обоснована целесообразность использования в настоящем отдельных аспектов подготовки специалистов по автоделу.The article reveals the feasibility of using visual aids in the classroom with training of drivers and methodical peculiarities of clarity in the 1950-1980-th. The historical aspects of the application of technical training as visual aids are investigated. The two stages of development methods use visual aids in the training of training of drivers are identified and characterized: accumulation of empirical experience (1950-1960-th) and synthesis of empirical experience (1970-1980-th). The appropriateness of the present certain aspects of training with drivers is proved.
  Повний текст PDF - 303.682 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сопіга В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сопіга В. Б. Методичні особливості використання наочних посібників на заняттях автосправи у 50–80-ті роки ХХ століття / В. Б. Сопіга // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сопіга Віктор Борисович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського