Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Балик Т. М. 
Поступове ускладнення завдань у роботі над переказами із введенням додаткових мікротем / Т. М. Балик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 1. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_1_10
Описано методику, яка передбачає розосереджену підготовку до творчих переказів з урахуванням інтерактивних методів і прийомів навчання, вікових можливостей учнів. Показано роботу над поступовим ускладненням завдань, спрямованих на формування комунікативних умінь учнів, необхідних для роботи над переказами із введенням додаткових мікротем. Наведено приклад побудови уроків розвитку зв’язного мовлення у V і VII класах за одним і тим же текстом, особливості його структурних компонентів та принципи їх використання у навчальному процесі.Раскрыта методика, предусматривающая рассредоточенную подготовку к творческим изложениям с учетом интерактивных методов и приемов обучения, возрастных возможностей учащихся. Показана робота над постепенным усложнением задач, направленных на формирование коммуникативных умений учащихся, необходимых для роботы над изложениями с введением дополнительных микротем. Приведен пример построения уроков развития связной речи в V и VII классах по одному и тому же тексту, особенностей его структурных компонентов ипринципов их использования в учебном процессе.The article shows a technique which will provide training to disperse creative transfers based on interactive training methods and techniques, students' age abilities; it shows the way of gradual complication of tasks aimed to form students' communicative skills which are required for work with the introduction of additional subtopic, it contains examples of organizing the lessons of connected speech in the 5th and 7th forms over the same text, especially its structural components and principles of their use in the educational process.
  Повний текст PDF - 297.924 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Балик Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Балик Т. М. Поступове ускладнення завдань у роботі над переказами із введенням додаткових мікротем / Т. М. Балик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 1. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_1_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Балик Тетяна Михайлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського