![]() | Наукова періодика України | ![]() | Неперервна професійна освіта: теорія і практика |
Коломієць С. С. Концепція створення освітньо-наукової програми підготовки за освітньо-науковим рівнем – доктор філософії (PhD) / С. С. Коломієць, О. С. Синекоп // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_3-4_3 Виокремлено мету, ціль та принципи підготовки за новим освітньо-науковим рівнем – доктор філософії з теорії та методики навчання: германські мови. Описано кожний блок програми, а також ряд завдань, які необхідно вирішувати в межах кожного з них. Визначено ключові принципи організації навчання, а саме: сталого розвитку суспільства та освіти, міжнародної інтеграції та інтеграції системи вищої освіти, наступності процесу здобуття цієї освіти та відкритості. Окремим структурним блоком виділено обгрунтування змісту освітньо-наукової програми, в якому визначено дефініційне поле компетентностей у контексті триєдиної множини здатностей, знань і вмінь. Викладено ключові стратегії дослідницько-стратегічної компетентності: варіативну та інваріативну складові, в змісті яких особливе місце займає індивідуальна траєкторія підготовки аспіранта.Выделены цель и принципы подготовки по новому образовательно-научному уровню – доктор философии по теории и методике обучения: германские языки. Описаны каждый блок программы, а также ряд задач, которые необходимо решать в рамках каждого из них. Определены ключевые принципы организации обучения, а именно: устойчивого развития общества и образования, международной интеграции и интеграции системы системы высшего образования, преемственности процесса получения этого образования и открытости. Отдельным структурным блоком выделено обоснование содержания образовательно научной программы, в котором определены дефинициальные грани компетенций в контексте триединого множества способностей, знаний и умений. Выделены ключевые стратегии опытно-стратегической компетентности: вариативная и инвариативная составляющие, в содержании которых особое место принадлежит индивидуальной траектории подготовки аспиранта.The problem of the concept creation of education and research training program on the educational and scientific level ¬ doctor of philosophy (PhD) is considered; the factors of the creation of educational and research training program are identified; the purpose and set of goals are outlined; learning principles (sustainable development and education, international integration and integration of Ukraine higher education in the European Higher Education area). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коломієць С. С. Концепція створення освітньо-наукової програми підготовки за освітньо-науковим рівнем – доктор філософії (PhD) / С. С. Коломієць, О. С. Синекоп // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_3-4_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |