Наукова періодика України Неперервна професійна освіта: теорія і практика


Сотська Г. 
Організаційно-методична система формування естетичної культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва в педагогічних університетах / Г. Сотська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_14
Охарактеризовано методологічні, психологічні, художньо-педагогічні та методичні принципи. Визначено такі групи методів для здійснення різнопланових форм естетико-педагогічної діяльності студентів: традиційні (вербальні, демонстраційно-образні, інтерпретаційно-педагогічні, імпровізаційно-художні, наочні, проблемні, евристично-пошукові тощо); інтерактивні (творчі естетико-педагогічні проекти, творчі естетико-педагогічні завдання, моделювання проблемних і конкретних естетико-педагогічних ситуацій, ситуативно-рольові ігри, дискусії, дебати, відкриті форуми, зокрема метод "Круглий стіл", "Коло ідей", "Ажурна пилка", "Мозковий штурм" тощо); художньо-педагогічні (метод активізації художньо-естетичної діяльності). Перспективами подальших наукових розвідок у цьому напрямі є обгрунтування етапів упровадження організаційно-методичної системи формування естетичної культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва.В контексте системного подхода обоснована сущность и структура организационно-методической системы формирования эстетической культуры будущих учителей изобразительного искусства в педагогических университетах. Охарактеризованы методологические, психологические, художественно-педагогические и методические принципы. Определены следующие группы методов для осуществления разноплановых форм эстетико-педагогической деятельности студентов: традиционные (вербальные, демонстрационно-образные, интерпретационно-педагогические, импровизационно-художественные, наглядные, проблемные, эвристически-поисковые и др.); интерактивные (творческие эстетико-педагогические проекты, творческие эстетико-педагогические задачи, моделирование проблемных и конкретных эстетико-педагогических ситуаций, ситуативно-ролевые игры, дискуссии, дебаты, открытые форумы, в частности метод "Круглый стол", "Круг идей", "Ажурная пила" , "Мозговой штурм" и т.д.); художественно-педагогические (метод активизации художественно-эстетической деятельности). Перспективами дальнейших научных исследований является обоснование этапов внедрения организационно-методической системы формирования эстетической культуры будущих учителей изобразительного искусства.The article deals with the problem of the formation of aesthetic culture artists future teachers in pedagogical universities. The essence of organizational and technical system of formation of aesthetic culture of the future teachers of the fine arts, which is an ordered set of interrelated and interdependent elements that constitute the holistic education that has integrated features and is subject to contributing to the establishment of aesthetic culture of the future teachers of the fine arts.
  Повний текст PDF - 542.49 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сотська Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сотська Г. Організаційно-методична система формування естетичної культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва в педагогічних університетах / Г. Сотська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сотська Галина Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського