Наукова періодика України Неперервна професійна освіта: теорія і практика


Овчаренко Н. 
Особистісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності / Н. Овчаренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_13
Проаналізовано науково-теоретичнй досвід з проблеми особистісно-орієнтованої освіти вчителів музичного мистецтва; визначиено специфіку особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Охарактеризовано перспективи особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців. Підкреслено, що специфічними рисами цієї підготовки є: опанування змістом професійної підготовки майбутніх фахівців до вокально- педагогічної діяльності на індивідуальних заняттях з постановки голосу; необхідність природних вокальних даних студентів та особистісних якостей, нерівномірність вокальної підготовки та природних вокальних даних студентів, виняткова роль уявлень викладача з постановки голосу про еталон звуку; поєднання у вокальній музиці поетичного та музичного видів мистецтва, що вимагає особистісного "включення" майбутнього фахівця у розуміння художніх смислів поетичного та музичного текстів вокального твору; особистісно-орієнтований репертуар, який складається з вокальних творів, спрямованих на розвиток вокальних здібностей кожного майбутнього вчителя. Проанализирован научно-теоретический опыта по проблеме личностно ориентированного образования учителей музыкального искусства. Определена специфика личностно ориентированной профессиональной подготовки будущих учителей музыкального искусства в вокально-педагогической деятельности. Охарактеризованы перспективы личностно ориентированной профессиональной подготовки будущих специалистов. Подчеркнуто, что специфическими чертами этой подготовки являются: овладение содержанием профессиональной подготовки будущих специалистов к вокально-педагогической деятельности на индивидуальных занятиях по постановке голоса; необходимость природных вокальных данных студентов и личностных качеств, неравномерность вокальной подготовки и природных вокальных данных студентов, исключительная роль представлений преподавателя по постановке голоса об эталоне звука; сочетание в вокальной музыке поэтического и музыкального видов искусства требует личностного "включения" будущего специалиста в понимание художественных смыслов поэтического и музыкального текстов вокального произведения; личностно-ориентированный репертуар, состоящий из вокальных произведений, направленных на развитие вокальных способностей каждого будущего учителя.The problem of personality-oriented approach using in professional training of the future music art teachers to vocal pedagogical activity is explored in this article. There are such specific threats as capture maintenance of professional training of students on the individual lessons from voice training; necessity of the vocal natural skills of students; unevenness of the vocal preparation and vocal natural skills of students; an exceptional role of auditory presentations of teacher is from the voice training about the standard of sound; combination in vocal music of poetic and musical types of art; vocal repertoire which is oriented to every student separately. Due to analysis of scientific-theoretical experience of problem in personality-oriented education of the future music art teachers were separated prospects of such training. Introduction of the personality oriented educational plan is offered and portfolio vocally pedagogical achievements of students. Application of them will be instrumental in growth of future specialist not only as a performer but also as a teacher, Methodist, enlightener, organizer, researcher, and others like that.
  Повний текст PDF - 449.83 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Овчаренко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Овчаренко Н. Особистісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності / Н. Овчаренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Овчаренко Наталія Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського