Наукова періодика України Неперервна професійна освіта: теорія і практика


Батечко Н. Г. 
Розвиток мотиваційної сфери майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 1-2. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_1-2_8
Зроблено філософський аналіз соціокультурної ситуації в суспільстві та окреслено наукові парадигми та методологічні орієнтири в підготовці викладачів вищої школи. Узагальнено психологічні аспекти акмесинергетичного підходу та особливості її формування за умов магістратури. Зроблено спробу дослідити становлення цього процесу та вказано на педагогічні умови, які сприяють ефективній реалізації означеної проблеми: на думку автора, перспективною є реалізація андрагогічної моделі організації навчання магістрів, основними складовими якої мають бути учень, який відіграє провідну роль в організації навчального процесу, викладач у ролі фасилітатора та експерт з технології навчання. Констатовано актуальність впровадження андрагогічних принципів навчання магістрів, сутністю яких є усвідомлення майбутнім викладачем необхідності саморозвитку та самоосвіти, які мотивуватимуть їх потенційну професійну діяльність.Сделан философский анализ социокультурной ситуации в обществе, намечены научные парадигмы и методологические ориентиры в подготовке преподавателей высшей школы. Обобщены психологические аспекты акмесинергетичного подхода и особенности ее формирования в условиях магистратуры. Сделана попытка исследовать становление этого процесса, приведены педагогические условия, способствующие эффективной реализации данной проблемы: по мнению автора, перспективной является реализация андрагогической модели организации обучения магистров, основными составляющими которой должны быть ученик, который играет ведущую роль в организации учебного процесса, преподаватель в роли фасилитатора и эксперт по технологии обучения. Констатирована актуальность внедрения андрагогических принципов обучения магистров, сущностью которых является осознание будущим преподавателем необходимости саморазвития и самообразования, которые будут мотивировать их потенциальную профессиональную деятельность.The articles reveal peculiarities in motivational sphere forming of future higher educational institution teachers during masters studying. On acmesinergetic basis the methodological ground of future pedagogues’ motivation sphere development was represented. Examined the process of masters’ motivation sphere stimulation, pedagogical conditions that help to do it. Examined the benefits of masters’ programs in the formation of motivated students’ readiness for pedagogical activity.
  Повний текст PDF - 385.933 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Батечко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Батечко Н. Г. Розвиток мотиваційної сфери майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 1-2. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_1-2_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Батечко Ніна Григорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського