Наукова періодика України Неперервна професійна освіта: теорія і практика


Жижко О. А. 
Умови впровадження навчальних програм для маргінальних груп населення в Мексиці та Венесуелі / О. А. Жижко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 1-2. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_1-2_20
Зроблено порівняльно-андрагогічний аналіз умов впровадження навчальних програм для досліджуваної категорії осіб в Мексиці та Венесуелі. Названо головні принципи організації професійно-технічного навчання. Визначено головні критерії розробки організаційно-методичної бази професійного навчання. Виокремлено структурні компоненти в навчанні дорослих: прийняття рішень, критична рефлексія, абстрактна концептуалізація, експериментування. Акцентовано увагу на емотивному компоненті навчання як пріоритетному чиннику ефективності професійного навчання. Констатовано актуалізацію прагматичної взаємодії теорії та практики у пізнавальному процесі дорослих. Визначено наступні елементи професійного навчання маргіналів в Мексиці та Венесуелі: компоненти професійно-технічної освіти та андрагогічна парадигма, сутність якої - у становленні зв’язку між тим, що вивчено ними, та тим, що було в їх минулому досвіді, а також тим, що може бути в майбутніх ситуаціях.Сделан сравнительно-андрагогический анализ условий внедрения учебных программ для исследуемой категории лиц в Мексике и Венесуэле. Названы главные принципы организации профессионально-технического обучения. Исследованы критерии разработки организационно-методической базы профессионального обучения. Выделены структурные компоненты в обучении взрослых: принятие решений, критическая рефлексия, абстрактная концептуализация, экспериментирование. Акцентировано внимание на эмотивном компоненте обучения как приоритетном факторе эффективности профессионального обучения. Констатирована актуализация прагматического взаимодействия теории и практики в познавательном процессе взрослых. Определены следующие элементы профессионального обучения маргиналов в Мексике и Венесуэле: компоненты профессионально-технического образования и андрагогическая парадигма, суть которой в становлении связи между тем, что изучено ними, и тем, что было, а также тем, что может быть в будущих ситуациях.It this article are analyzed the implementation conditions of learning programs for marginalized groups in Mexico and Venezuela. The author found that the main categories used in the development of organizational methodological basis of professional training in Mexico and Venezuela, on the one hand, are the components of vocational education, and on the other, elements of andragogical paradigm.
  Повний текст PDF - 268.544 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жижко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жижко О. А. Умови впровадження навчальних програм для маргінальних груп населення в Мексиці та Венесуелі / О. А. Жижко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 1-2. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_1-2_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жижко Олена Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського