Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Лук'янихін В. 
Формування ефективних комунікацій у системі "університет - студент- роботодавець" через призму дуальної освіти / В. Лук'янихін, І. Тесленко // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 69-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2018_2_10
  Повний текст PDF - 237.705 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лук'янихін В.
  • Тесленко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лук'янихін В. Формування ефективних комунікацій у системі "університет - студент- роботодавець" через призму дуальної освіти / В. Лук'янихін, І. Тесленко // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 69-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2018_2_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лук'янихін Вадим Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського